Πιερία Πιο Ψηλά

Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας ο Βουλευτής Φώντας Μπαραλιάκος 

Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας ο Βουλευτής Φώντας Μπαραλιάκος 

Συνάντηση εργασίας στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας είχε ο Βουλευτής Πιερίας Φώντας Μπαραλιάκος, όπου είχε εποικοδομητικές συναντήσεις με τη Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κα Νόπη Τριανταφυλλίδου και τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Γιώργο Μακρή, καθώς και με τα στελέχη της εκπαίδευσης του νομού.

Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, τέθηκαν επί τάπητος όλα τα ζητήματα που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα της Πιερίας, σε μια χρονική συγκυρία όπου το δημόσιο σχολείο ξεκινά τη φετινή σχολική χρονιά ενισχυμένο και καλύτερα προετοιμασμένο από ποτέ.

Με βασικούς πυλώνες: τους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, την έγκαιρη τοποθέτηση αναπληρωτών για την κάλυψη λειτουργικών κενών, τη δημιουργία νέων Τμημάτων Ένταξης, και τη στοχευμένη ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής, διαμορφώνονται οι συνθήκες για ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς και με ποιοτική εκπαίδευση για κάθε μαθητή.

Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας ο Βουλευτής Φώντας Μπαραλιάκος 

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου», το οποίο έχει συμβάλει ουσιαστικά στην αναβάθμιση των σχολικών μονάδων, βελτιώνοντας σημαντικά το εκπαιδευτικό περιβάλλον.

Ο κ. Μπαραλιάκος εξήρε την προπαρασκευαστική εργασία που έχει προηγηθεί όλο το προηγούμενο διάστημα από τους Διευθυντές και τα στελέχη των διευθύνσεων εκπαίδευσης, ώστε οι σχολικές μονάδες του Ν. Πιερίας να ξεκινούν την νέα σχολική χρονιά, στελεχωμένες με το κατάλληλο προσωπικό, για να υποδεχτούν τους μαθητές και τις μαθήτριες.

Ο Βουλευτής ευχήθηκε σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να έχουν μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά και δεσμεύτηκε πως θα βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης του νομού και θα ενεργήσει άμεσα για την κάλυψη των όποιων αναγκών προκύψουν, ανταποκρινόμενος στα αιτήματα της τοπικής εκπαιδευτικής κοινότητας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΦΩΝΤΑ